Samen met haar dienstverlening heeft het logo van Gepla BV een metamorfose ondergaan. Waar Gepla voorheen voornamelijk als plafond-, wanden- en interieurspecialist werd ingeschakeld, reikt haar rol vandaag de dag steeds vaker aanzienlijk verder. Het afbouwbedrijf, onderdeel van de Gelissen Group waar ook Attractiepark Toverland toe behoort, draagt meer en meer zorg en verantwoording voor de complete afwerking en inrichting van gebouwen. Diverse afbouw-gerelateerde disciplines vormen daarbij samen één geheel, waarbij Gepla er voor zorgt dat alle facetten naadloos op elkaar aansluiten. De opdrachtgever is zo verzekerd van één aanspreekpunt en een allround sparringpartner bij afbouwprojecten.
Het nieuwe logo symboliseert de diversiteit aan afbouwdisciplines die hand in hand gaan en samen één geheel vormen. De kleur rood staat daarbij voor daadkracht en voor passie voor het vak; beiden op het lijf geschreven van de professionals die werkzaam zijn voor het bedrijf.
"De restyling van ons logo inclusief onze nieuwe pay-off (‘uw afbouwprofessional’) onderstreept de rol die wij meer en meer vervullen voor onze klanten”, aldus Jack Gelissen, directeur van Gepla. “Ons doel om klanten te ontzorgen en klantverwachtingen te overtreffen wordt hiermee benadrukt. Onze visie blijft hierbij onveranderd; het creëren van een fijne omgeving voor wonen, zorg, werken, onderwijs en vrijetijdsbesteding (leisure-industrie).”