Reeds jaren hanteren wij als Gepla de slogan “Ervaring telt!”. Waar we in beginsel met “ervaring" vooral de deskundigheid van onze monteurs bedoelden, vinden we het vandaag de dag steeds belangrijker hoe onze opdrachtgevers onze dienstverlening doen ‘beleven’.
Beleving is een begrip waar we bij Gepla in geloven. Beleving is een ervaring, maar zeker ook de passie waarmee onze organisatie er naar streeft onze klanten te ontzorgen, verwachtingen te overtreffen en “best in class” prestaties te leveren. Ieder project opnieuw doet onze uitvoeringsorganisatie er alles aan om een fijne bouwervaring achter te laten.
Hier houdt het voor Gepla echter niet op! In onze ambitie een belevingsexpert te zijn is het ons team natuurlijk op het lijf geschreven om ook daadwerkelijk een belevingswereld te creëren!
We zijn dan ook erg trots dat wij in opdracht van ons zusterbedrijf Toverland de volledige thematisering van het nieuwe entreegebied “Port Laguna” en het themagebied “Avalon” voor onze rekening mogen nemen. Onze ervaren medewerkers werken met veel passie en creativiteit aan dit fantastische project, waarbij onze werkzaamheden totaal anders zijn dan gebruikelijk. In plaats van strakke wanden en plafonds is het nu nét de uitdaging om iets “schots en scheef” te maken. En dit is veel moeilijker dan het lijkt!
Graag geven we jullie middels bijgevoegde foto’s alvast een kijkje in de keuken, maar vergeet vooral niet om Toverland vanaf 7 juli te bezoeken en deze belevingswereld zelf te ervaren. Immers, Ervaring telt!